Als de kleren de man (en ook de vrouw) maken dan moet je als veiligheidskleding-specialist zorgen dat je er tip-top uitziet. Om die reden hebben wij bij PWG Veiligheidskleding ons logo aangepast en een nieuwe huisstijl aan laten meten. Die huisstijl komt terug op deze – ook al nieuwe website – en in onze overige uitingen.

Anders en toch herkenbaar

Onze ontwerper kreeg de opdracht goed na te denken over het nieuwe beeldmerk. We wilden niet alles overboord gooien en een herkenbare snit etaleren. Wij vinden dat de ontwerper daar prima in geslaagd is en zijn blij met onze vernieuwde uitstraling die meer zegt over wie wij zijn en hoe wij ons werk doen: het logo ‘wijst’ naar rechtsboven, naar de toekomst en dat symboliseert vooruitgang en vernieuwing. De drie klavervlakken zijn behouden en er is voor een strakkere, meer eigentijds lettertype gekozen. Last but not least is de kleur geel uit het logo verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor smetteloos wit: zakelijk, duidelijk en nuchter. Wij hopen dat u ons blijft herkennen in deze nieuwe stijl.

Een goed merk verdient een label

Al onze kleding wordt al sinds jaar en dag gelabeld en zo hoort dat ook bij kleding. Om die reden is ook ons label opgefrist en krijgt het een meer prominente rol in onze uitingen, omdat het label direct verwijst naar wat wij doen: kwalitatief hoogwaardige veiligheidskleding maken en toegevoegde waarde bieden op meerdere vlakken.